HANDELSBETINGELSER

Hvem handler du med?

Du handler med Broen Interior Design ApS.

Virksomheden har følgende kontaktinformationer:

Vallensbækvej 22B

2605 Brøndby

Denmark

CVR: 36479248

Tlf: 40933849

Email: info@broendesign.dk

Ved handel på denne hjemmeside accepterer du automatisk nedenstående betingelser. Vi anbefaler derfor, at du læser betingelserne grundigt igennem, inden du handler hos os.

Leveringstider

Bemærk at leveringstiderne er vejledende i forhold til den leveringstid der angives.

Det kan forekomme at enkelte varer er midlertidigt i restordre og derved kan tage lidt længere tid. Vi kontakter dig hurtigst muligt med forventet leveringstid når denne er os tilgængelig.

Køb af varer

Når du har udvalgt de varer du ønsker og har placeret dem i indkøbskurven, skal du udfylde dine personlige informationer så som navn, adresse og betalingsinformationer. Når dette er gjort, vil du modtage en bekræftelse af din bestilling pr. e-mail. Vær opmærksom på, at dette ikke er den endelige faktura.
Her vil du også modtage et link, som er dit overblik over din ordre. Her kan du følge med i den opdaterede status omkring leveringstider og forventet forsendelse til dig.

Så snart betalingen er godkendt og varen er registreret på vort lager, vil du modtage en mail omkring afsendelse af din ordre. I mailen oplyser vi dig om dit personlige pakkenummer, som du altid kan spore. Ligeså vil du vedhæftet i mailen kunne se din kvittering i form af den endelige faktura. Broendesign.dk trækker først beløbet for dit køb, når varen er afsendt fra vores lager.

Privatlivspolitik

Hos Broen Interior Design Aps. indsamler og anvender vi en række personlige oplysninger om dig i forbindelse med dit køb hos os.

Herunder kan du finde vores Privatlivspolitik, som du kan læse, hvis du gerne vil vide mere om hvorfor og hvordan vi sikkert behandler dine personoplysninger.

Her finder du hvordan vi hos broendesign.dk forholder os til persondataloven, pr. 24. maj 2018

Cookies

På broendesign.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

Logstatistik

Vi bruger en logstatistik på broendesign.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Returret

Hos Broen Interior Design Aps yder vi 30 dages fuld returret gældende fra den dag du modtager dine varer.
Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig og original emballage og samtidig uden skader (ingen skrift eller unødvendig brug af tape på original kassen), og få altid en kvittering for afsendelse af din returpakke.
Eneste omkostning du har, når du fortryder, er portoen for at sende varen tilbage til os.
Forkert eller uforsvarlig indpakning vil kunne medføre fragtskader med den konsekvens, at vi afviser kravet, så husk endelig at være omhyggelig. Du er altid velkommen til at kontakte os for råd og vejledning om transporten.Din ordre skal sendes retur til os uden unødig forsinkelse og gerne senest 14 dage efter at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du afholder selv de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varerne.
Du bærer risikoen for varen fra varens levering, og ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.
Har varen været monteret eller vises der på anden måde tegn på slid, brug og/eller skader forbeholder vi os retten til at afvise at tage den retur.

Varen sendes til:

Broen Interior Design Aps.

Vallensbækvej 22B

2605 Brøndby

Denmark

Broendesign.dk anbefaler, at varen returneres som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til broendesign.dk. Yderligere har du mulighed for, at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted.

Varer der returneres på efterkrav, eller som sendes uden porto, vil blive nægtet modtaget af broendesin.dk.

Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, vil vi hurtigst muligt overføre købsbeløbet til din konto i overensstemmelse med forbrugeraftalelovens § 21 stk. 3 og 4. Vi tilbagebetaler kun til det kreditkort som varerne er blevet købt med. Dette er for at undgå ulovlig brug af stjålne kreditkort. Har du modtaget varen i gave og dermed ikke indehaver af kortet benyttet under den oprindelige ordre, er det muligt at få pengene overført til et andet kontonummer. Husk i sådanne tilfælde at vedlægge registrerings- og kontonummer til en bankoverførsel. Og husk at gemme din postkvittering som dokumentation for, at varen er afsendt.

Du kan også…

Det nye klagesystem samler alle forbrugerklager over vare- og serviceindkøb foretaget online i EU.

Dette betyder at du nu har mulighed for at klage direkte til den europæiske webshop, hvor du har købt en vare eller service, som ikke har levet op til forventningerne.

Det nye klagesystem fungerer på den måde, at forbrugerne indgiver deres klager direkte på ODR-sitet, hvorefter den bliver automatisk oversat til det aktuelle sprog og videresendt til den pågældende webshop. Webshoppen har herefter muligheden for at trykke på en grøn eller rød knap alt efter, om man accepterer klagen eller ej.

Den grønne knap sender klagen til et lokalt forbrugerklagenævn (for webshoppen) uden om domstolssystemet, som vi kender det i Danmark med blandt andet forsikringsklagenævn og teleklagenævn.

Trykker virksomheden derimod på den røde knap, afvises klagen og forbrugeren skal som hidtil rette henvendelse til lokale danske klagenævn eller Forbruger Europa med sin klage på ‘god’, gammeldags facon med mails, telefonopkald og lange ventetider på afgørelsen.

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal lige her – http://ec.europa.eu/odr

Reklamationer

Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet.
Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.

Ved reklamation, fejl og mangler eller ved udeblevne leverancer bedes du anvende det link vi har sendt til dig da du placerede din ordre hos os.

Har du spørgsmål til dette, kontakt venligst kundeservice på tlf. 40933849 eller info@broendesign.dk

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Ved reklamationer betaler vi returfragten, du bedes derfor ikke sende noget retur før vi har godkendt reklamationen.

Broen Interior Design Aps.

Vallensbækvej 22B

2605 Brøndby

Denmark

Forbehold

Broendesign.dk tager forbehold for udsolgte varer, trykfejl, stavefejl, leveranceændringer fra vore leverandører samt forsinkelser, som broendesign.dk ikke kan kontrollere.